Banken

Nu kommer jag nyss från banken.
Åhlens hade ju snott 60 kr av mig
jag vet 60 spänn, big deal. men rätt ska vara rätt, dom ska fan inte ta mina pengar.
Jag kommer nog undvika att betala med kortet framöver.

Men det gick smidigt, behövde bara säga mitt personnummer så tröck dom på en knapp så var det klart :)

Men nu ska jag nog fila mina naglar så kasia slipper klaga på jobbet, haha :P
och kolla på Eragon!
För sedan ska jag till stan och kika lite :)
Men jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit, pappa slutar jobba klockan 2 så jag tänkte möta upp honom då.
Tror inte han har någon större lust att åka från hudik till iggesund för att hämta mig, sedan åka till hudik och sedan hem till iggesund igen.


Annars kanske jag åker in med mamma, vi får helt enkelt se.


jag leker tuff
jag gillar bilden för man ser min snygga klocka! ;)
sedan är ju bitchminen rätt charmig (IRONI)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback