återigen träningsvärken

godmorgon

nu har jag ju träningsvärk, igen. men denna träningsvärk känns faktiskt inte likadan, den förra gjorde fan bara ont.
nu har jag i låren och det känns som om det kittlas konstant i dom, jag känner dom inte lika bra som i vanliga fall :p
men annars har jag klarat mig rätt bra!


idag ser det ut att vara rätt bra väder, därför tänkte jag gå ut och gå för det är skönt för träningsvärken. iaf om man går sakta. :D


inatt drömde jag att jag kom försent på jobbet och att dom blev jättesur, sedan höll dom på att bygga om helt plötsligt så jag hittade ingenting heller.
efter det drömde jag att jag skulle testa ett par lila jeans, dom var assnygga men när jag satte på mig dom bytte dom färg. ?

godmorgon


sofiadag idag! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för kladdkaka, pratsällskap och hundpassningen! ;) Hörs babe!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback