1 mil

godnatt

nu har jag sprungit 1 mil. känns bra att kunna säga det. men det var rätt så jättejobiggt att börja springa efter en 50 min lång träning. vilken förövrigt gick bajs
men som sagt, jag gjorde det. på ganska precis 60 min. vet inte riktigt om det är en bra tid eller inte, men snabbast av oss konståkare även fast det inte skillde mer än några minuter på oss alla.
annars är jag stolt över min mamma som även hon sprang en mil



Nu är jag helt slut som människa men tänkte prata lite med min man innan jag lägger mig
känner dock att det inte blir så länge denna kväll.
men imorgon är jag ledig. det jag har kommit på är att varje gång jag är ledig vill jag åka in till stan. varför det? antar att det är antingen för det inte finns något annat att göra här omkring eller har jag apdålig fantasti.

nu har nog min hjärna slutat fungera för idag
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback