Vår

Idag har det varit vårvåder här i lilla Iggesund.
Helt underbart.

Dock har jag gått och längtat utomlands hela dagen.
Jag vill verkligen åka utomlands innan jag å Fredrik ska gå på bal, jag måste ju vara brun då!
Snart är det bara en månad kvar,
eller ja, det är ju typ 1 månad och 20 dagar, men ändå.

Jag längtar som en tok, jag tror jag har hittat balskor nu också.
 
Men seriösa puckar nu, jag skulle kunna åka vart som helst bara det är varmt, soligt och allt det där.
Turkiet i en vecka, exakt vad som helst.

image148
liksom, varför inte?





Jag har även övningskört idag.
Jag kommer nog aldrig trivas bakom ratten.
Jag sitter å spänner mig hur mycket som helst, var helt slut efteråt idag.
Men det kanske handlar om vana, eller jag hoppas det iaf.

men tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback