Underbara Vår!

Idag har det återiegn blivit vår här hemma :)
Hoppas verkligen att den har kommit för att stanna denna gång.

Detta underbara väder kan bara resultera med en suverän dag!
Provet gick rätt bra. Jag skrev konstant i nästan 2 timmar, har nog aldrig skrivit ett prov så länge.
Som tur var hade jag mina chokladbollar! ;)

Närå, dom hade jag bara för det var sista gången idag på skolbyn så vi fikade och det blev över lite chokladbollar.
Sedan bad "våra barn" efter våran msn.
Liksom 9-10 år?! Jag vet inte ens om jag visste vad msn var då.
Eller? gjorde man det när man var så liten?



På idrotten hade vi fotboll på konstgräsplanen. Gud vad jag gruvade mig inför lektionen.
Men det var faktiskt riktigt härligt att vara på fotbollsplanen igen.
Tror nästan att jag ska ge det ett försök på Fredag, på riktigt. 

image158
Gothia -06. Vilka minnen man har därifrån. 

Efter idrotten drog jag och Vonkan ner på brunos(?) och blev lite vårfräsh ;) 
riktigt härligt, och jag gillar skarpt ståsolariumet! :) 

Jag hade tänkt att avsluta denna dag med att kika på A Beautiful Mind och käka popcorn. 
Om jag är på riktigt gott humör kanske jag t.o.m pluggar lite ;) 

Men närmast på schemat står: Pan pizza 

Kommentarer
Postat av: Sooofia

Jag vill också sola ståsolarium med dig!!
Och så vill jag ha en mysdag snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback