Trött

Jag har gjort ett till försök till att plugga,
det resulterade med samma sak som igår, sömn.

Och jämt när jag vaknar fryser jag galet mycket,
så jag har även tagit ett bad
vilket jag kom fram till är rena sömnpillret.

blä vad trött jag är.

Lasse sa att detta prov brukar ses som svårare än Kjell proven.
(typ halva klassen hade ig på första Kjell provet)
Det känns inte bra,
men det värsta är att jag inte ens tycker det verkar svårt, vad finns det att lära sig liksom?
Vi har ju inte gjort något på lektionerna
eller så är det bara jag som inte har gjort något på lektionerna?
jag vet inte


Så om någon har några pluggtips säg till!
Jag kanske ska börja med att inte ligga, chansen är ju lite mindre att jag somnar då, hoppas jag.




Gud vad jag svamlar känner jag.
Idag har jag och Fredrik varit tillsammans i 8 månader
Grattis på oss, fast egentligen förstår jag inte varför man säger grattis.
Grattis för han har stått ut med mig så länge?
Iofs säger jag också grattis men, ja egentligen.
Varför säger man grattis?

Nu svamlar jag igen, jag avslutar med en bild på min och min man :) <3

image150

en otroligt gammal bild, där var han inte min man, inte ens nästan.
men han var söt då också :)

Kommentarer
Postat av: Sooofia

NI är så fiiiina! Och jag som är pluggexpert har massa tips!
- Ligg ALDRIG ner!
-Sitt så långt ifrån datorn som du bara kan, helst på typ bibblan om man orkar ;)
- GODIS eller nåt att stoppa i käften är nödvändigt, och bra.

Grattis igen sötisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback