pissväder

idag är det sämst väder.
snöblandatregn för att vara precis.

detta har med andra ord varit en dålig dag.

det är som sagt sämst väder, vilket gjorde att jag och sofia inte tog någon tidigare buss,
inte så kul att promenera i detta väder
väl i skolan hade jag ingen första lektion.
jag åkte in till 9 och började alltså 11.40

trodde jag ja, ingen matte heller
på mediakunskapen fick vi ett häfte vi skulle läsa tills imorgon
på engelskan skrev jag en uppsats som jag lika gärna kunde ha gjort hemma.

som sagt, värdelös dag.

därför har jag bestämt mig för att kolla på greys anatomy (ovanligt, jag vet)
dessutom tänker jag göra iordning glass, banan, chokladsås och maräng.
det är jag värd



annars vill jag bara säga att Sofia är bäst, igen :)
<3 på henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback