Pepp!

Just nu lägger jag in ny musik till stockholmsresan ;)
pepp som tusan nu! :D

jättefint väder idag också! hoppas det kommer vara lika fint i stockholm, om inte finare ;)

har även tjänat lite pengar idag genom att städa hos farmor och farfar
har rätt bra timmpenning där, synd att dom inte kan anställa mig på heltid ;)
näe usch, dom är så givmilda så, speciellt när man ska bort.

image165
en del av klassen innan nollningen i ettan, det var tider det!


fråga: är det för mkt att ta med sig:
två par byxor
en tunika
två linnen
en skjorta
en tshirt
och två par skor 
(plus kläderna jag har på mig, jeans, linne, typ tshirt, tjocktröja, skor)
om man ska vara borta över en natt?

jag är sämst på att ta med mig lagom mycket.

aja, jag får lära mig någon annan gång, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback