Längta!

Just nu längtar jag som en tok till helgen
Var dock nyss helg så det är ju en bit kvar, tyvärr.

Helst av allt vill jag ha lördag, det innebär att tatueringen blir klar och lite partaj på kvällen.
Fredag, mk-mys? hoppas hoppas =)

image155
(skulle inte tacka nej till den längden på håret igen)

Längtar även till provet imorgon är över,
jag kan verligen itne plugga, och det är ju hur mycket som helst har jag kommit på nu.


Nu ska jag ta en paus och baka chokladbollar :)

och föresten, idag är det Saras födelsedag, så grattis till henne!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

gullig bild

Postat av: Sara

Carro, kom på en sak som ja ska ha sagt till dig. :) Ja å anne va ju å tatuera oss i torsdags å då kom vi in på dig. Å vi lovade han att han skulle få knäppa några snygga kort på dig och din tatoo, han fick göra det med oss så nu får du ställa upp oxå, okej! OCH, han är suuuuper snäll. Backa inte ur! ;)

2008-04-14 @ 18:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback