klassiska ämnet vädret

det är ju nästan för bra för att vara sant
har varit kanon väder flera dagar i rad nu, jag bara väntar på att allt bara ska vända och att det ska börja regna mer än någonsin.
men jag hoppas innerligt att det håller i sig, länge leve vår!

annars är det fotbollsträning idag, inte alls nå sugen.
föresten gick det rätt bra förra gången, var stundtals roligt, andra stunder var det tråkigt.
men som sagt, är inte alls nå pepp.
funderar skarpt med att komma med beskedet idag att jag tänker sluta,
men jag lovade ju att jag skulle ge det en chans,
fast att träna bara en gång är väl inte en speciellt ärlig chans, eller?

beslutångest :/



annars kan jag alltid skylla på att jag måste plugga, har faktiskt väldigt mycket plugg nu för en gångs skull.
måste erkänna att hela tvåan har varit hur slö som helst, förstår verkligen inte dom som säger att tvåan är värst?
men nu, nu har vi börjat fått lite läxor och prov faktiskt.
därför tänkte jag vara duktig för en gångs skull och göra det, samma dag som vi har träning (a)
låter bra va?




Men på torsdag sticker klassen till stockholm, det ska bli kanonkul!
image164
Min fina klass :å tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback