hurtis

Idag har t.o.m jag tränat
for till hudik gym med pappa
skönt å röra på sig, och det börjar ju rätt bra ändå
jag sa ju att jag skulle börja bli nyttig efter stockholm

fast nu kom jag på att jag åt en mars pappa hade i bilen
fast man får faktiskt synda litegrann ibland
och föresten så är popcorn inte så jätte onyttigt! tur är väl det!



efter det åkte jag förbi fyrklövern för att höra om sommarjobb,
ska provjobba på tisdag! :D
hoppas på att det går bra så jag får jobbet :D


men nu är jag trött, undra om man ska dra en powernap
äh, får se. men en bra start på denna dag helt enkelt!

såg föresten en bra film igår jag tänkte rekomendera: we own the night

image167

lite seg början tycker jag men otroligt bra annars!
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback