Hemma!

Nu är jag hemma från min visit i stockholm
har varit huuuur kul som helst!
fast hamlet på dramaten var rätt så jävla seg,
ungefär halva publiken sov och våran lärare sa:
ja alltså..... musiken är ju bra

det säger en del känns det som.

annars var allt kanon kul!
satt igår kväll ute och rökte lite vattenpipa, hur mys som helst :)
så idag var jag rätt trött, med idag var ju shoppingdagen så det hade vi inte tid med! att vara trött alltså

blev en massa shopping faktiskt! :D
har inte någon aning om hur mycket pengar jag har kvar heller,
jag tog allt på kortet hela tiden, var ju sådan jäääääkla kö till alla bankomater
så det hanns inte med, här skulle det shoppas! ;)


för övrigt är sommaren mer påväg i stockholm än här.
idag på stan gick jag i ett par längre shorts och ett linne och svettades stundtals.
här hemma frös jag lite när jag gick hem, nog för det var på kvällen men inte frös jag i stockholm e när vi satt ute på natten och rökte vattenpipa e!


långt och bildlöst inlägg, men det får ni ta! ;)
vill bara påpeka att det verkligen inte känns som fredag nu,
känns som om det är söndag och att helgen är slut, men den har ju precis börjat!
kan inte bli bättre! :D

nu ska jag kika på film och mk06 är bäst föresten
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback