Hemma!

Nu är jag hemma efter allt resande.  (jag kom iofs hem i söndags men då funkade inte blogg.se)
Sov inte en endaste natt i min egen säng på detta lov.

Först for jag till göteborg, kikade på konståknings VM
Och ni som kollade på herrarnas fria program såg oss förmodligen på tv ;)
Alldeles innan Kristoffer skulle åka!

image147
Vi innan vi skulle kika på herrarna

Det blev lite shoppandes också, inte dumt inte dumt!
Och känslan när Adrian och Krisoffer skulle åka, det var i klass med gothia invigningen
ni som har varit där vet vad jag pratar om ;)

Efter det var det bara hem byta väska och åka till Fredriks stuga :)
Hann vara frisk en dag sedan blev det feber och halsont.
Det var lite surt, jag som aldrig är sjuk annars...

Är fortfarande lite krasslig faktiskt.
Fast det är jag lite glad över, en orsak till att slippa både fotbollsträning och idrotten på skolan :P

Det knäpptes mycket bilder i göteborg, men vi bestämde oss för att någon skulle få allas bilder och bränna en skiva.
Därför har jag inga bilder sedan dess än, men det kommer :)
Blev inte lika mkt bilder i Fredriks stuga, men det blev några, det kanske kommer någon dag det också.





Annars är det första april, har inte blivit så lurad idag tror jag.
Min man försökte lura mig att vi skulle åka till Egypten V.18, vilket jag inte skulle säga nej till men.

Men nuså blev det mkt, tjarå!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha din sopa. Du blev ju lurad av mig.
Och du trodde ju på det ett tag iaf :P

2008-04-01 @ 23:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback