finast!

Sitter just nu å kollar på massa kort på min kära pojkvän
och jag måste säga att han är världens finaste

image169
en dålig mobilbild, men han är ju så söt. 




För ett tag sedan cyklade jag till farmor och farfar med tidningen
och jag tycker det är så hemskt att se farfar så dålig
förra sommaren var han ju ute å cykla och nu kan han inte ens köra bil längre
det som nästan är värst är att han ber om ursäkt för att han inte är så pigg längre
uscha.



på fredag kommer min man hem, <3.
måste även nämna att jag har blivit erbjuden ett annat "jobb" i sommar
att vara barnflicka åt en mamma känner, skulle ju faktiskt vara guld,
vakta små barn och få betalt, lagomt slappt :)
aja, tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback