30 september

Tävlingen igår var skit kul rent ut sagt. Det kunde ju ha gått bättre.
Slutade på en tredje plats och jag förväntade mig verkligen inte något bättre, så ja. Jag är väl endå nöjd antar jag.

  

Så ikväll ska jag åka till min tränare så ska vi kika på åken sedan igår och bedöma oss själva.
Det ska bli intressant och se hur man själv åker :)
Annars ska jag bara slappa idag, plugga lite.
Sedan tänker jag prata jättemycket med min älskade vare sig han vill eller inte ;)
ojojoj, vad jag saknar honom. Men jag är lite bortskämd, han kommer om mindre än en vecka :)
Det gillar vi mycket!

image43

Naken och söt ;)

Nu ska jag plugga och vänta på att han ska vakna och ringa mig :)

tjaarrrrååå <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du tror inte jag älskar dig hur mycket som helst.
Och du var kanske hur söt som helst med den där dräkten :) En kyss vore inte fel nu! Se ya ;)
Måste du lägga ut nakna bilder?
Love you <3<3<3

2007-10-01 @ 11:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback