28 september

Freedag underbara fredag. Äntligen är det snart helg.
Har bara två lektioner sedan är det heeelg :)
Men det blir inge sova för min del för imorgon är det som sagt tävling och då är det samling 07.15 på ishallen
Men det är kanske liiiiite roligare än någon jävla skola :)

Och haha, igår skickade Fredrik kanske världens roligaste filmer
- Pesik, vill du hem eller vill du till hög?
- Jag är en blomma ja
- ja den är fin
ojojoj, vad jag har skrattat nu på morgonen!
Helt sjukt :D
men annars var det rätt så jävla tungt att somna utan honom igår.
Skulle kunna ha gjort vad som helst för att han skulle ligga där bredvid mig..
Men snart så, om jag har tur är det typ en vecka kvar bara :)


Men nu ska jag pysa till skolan, tjarå
<3 <3 <3

-

Och nu är det helg på rikigt och jag är hel-depp
jag känner inte för att göra nånting, jag är inte pepp alls med andra ord.
men jag måste skärpa mig, måste bli pepp.
Jag har fan tävling imorgon. Då jävlar ska jag ge järnet :)
Jag måste nog baka en kladdkaka, då borde jag bli pepp.
Annars så saknar jag Fredrik sådär jättemycket.
Jag vill bara pussa på honom sådär hur mycket som helst :)

image40

Han är rätt så jättesöt faktiskt ;)

Tjarrrååå <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback