25 september

Är det något jag hatar är det att åka buss
Bussarna går aldrig när man vill
Det tar alldeles för lång tid
Hur pigg man än är så blir man hur sömnig som helst
Sedan luktar det ju inte alls för gott i dom heller, så har vi ju alla gubbar som kommer och sätter sig bredvid än och inte kan vara tyst.
usch, ne. Buss hatar jag helt enkelt.

Annars har jag och Johanna varit rätt duktig idag, vi gick hela 6 km på idrotten.
Men det tog lite längre tid än beräknat.
Så vi missade början av historian så då gick vi inte dit alls
Och nu sitter jag här med världens sämsta samvete.
Men faktiskt, man lär sig inte mycket av den dära jädrans historialäraren
Hon är ungefär lika hatad som dom dära jävla bussarna.

Igår bakade jag världens godaste och kladdigaste kladdkaka som jag smockar i mig nu
Men jag har faktiskt träning idag, så man får! ;)
Och på lördag är det tävling, jag är neeervööööösss
Eller ja, själva placeringen är jag inte nervös över eftersom jag förmodligen kommer komma sist om inte något fruktansvärt händer men det gör det nog inte.
Det jag är nervös över är att stå där själv på isen och alla kommer se varenda misstag man gör.
Men det är spännande och det är kul :)

image39
Jag och Amanda på förra årets uppvisning :)

Nu ska jag käka mer kladdkaka,
tjarrååå,

'Cause I'm in love with you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback