17 september

Jag är rätt trött efter en oslagber helg :)
Jag har klivit upp 30 min tidigare än vad jag egentligen behövde.
Så nu sitter jag här och är trött som en jävla get och hur lycklig som helst.

helgen som varit har som sagt varit oslagbar. Helt sjukt bra.
Det är sjukt vad glad jag är över att Fredrik kom i fredags, det gjorde kvällen bättre än vad jag hade hoppats på att den skulle bli!
Det var köng, fest fest fest och åter fest :D

Den natten sov man faktiskt inte så många timmar.
Jag tror fan vi aldrig gick och la oss vi bara somnade någon timme,
så på lördagen var man ju inte allt för pigg, men lätt värt ;)

och igår söndag åkte han hem igen.
Ni anar inte hur nära jag var att följa med honom till åre!
om det bara hade funnits tågbiljetter kvar hem på torsdag så hade jag åkt.
Men ja, han kommer ju natten till fredag så jag klarar mig nog :)

men som sagt, helgen var köng och därför tänkte jag avsluta med en köng bild sedan i fredags
image37

Nu ska jag dra till skolan,
pusstjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback