12 september

Nu är iaf sommaren slut, helt klart.
Och även jag är slut, är så jäääädraannns trött. Måste vara sommarsolen som tog med sig min energi.
Eller så tog fredrik med sig den till åre. Fast det kan ju vara för att vi pratar lite längre än vi borde.
Vi är då inge vidare på att hålla tiderna vi säger.
Men om en vecka kommer han hem, eller om en vecka och 1,4 dygn ungefär.
Att säga att jag längtar skulle fan inte räcka. För satan vad saknad han är.

image35
MUUMSBIT! Min dessutom :)

annars så är ju skolan i fullgång nu också. Och jag har redan tröttnat, men det funkar.
Så på fredag är det ju gfest också, och inte sviker jag en gfest heller ;)
Näemen det ska bli trevligt att shaka lite ass med lina ;)
Jag måste erkänna att vi är rätt så grym på det faktiskt!

image36

Så nu när jag såg den där bilden saknade jag nästan mitt korta hår
Men jag ska spara så det blir lååååångt :)
Nu vet ni

Och Sofia, mys så mycket du kan när du är i skåneland, det förtjänar du! :)

tjarååå <3
Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt
Och du berätta' att du saknar mig i natt, det gör jag med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback