4 oktober

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Linas födelsedag
Många gratulationer till dig stumpan!
Hela jävla 18 år, nu får du t.om. köpa din egna cigaretter och gå på krogen lagligt.
som sagt, GRAAATTTIIISSS! Jag älskar dig :)

Just nu sitter jag på skolan så därför har jag ju inga bilder som jag kan ladda upp. Tyvärr.
Jag har text och är helt klar och slutar om 1 ½ timme.
Och då ska jag vänta på mamma i tre timmar ;p
Får se om jag åker hem eller inte..

Annar så längtar jag som en tok tills imorgon. För då kommer min Fredrik hem!
Som jag längtar, igår höll jag på att sprängas av längtan.
Då ska jag pussa rikigt mycket på honom och bara myyyyssaaa :)
UNDERBART!

Så längtar jag lite tills på lördag, då är det ju party för hela slanten.
Det ska bil grymt trevligt! :)

Jag måste vara den lyckligaste människan i världen.
Och jag har den bästa pojkvännen som finns, på rikigt, i hela världen :)
Jag tycker om honom en massa,

Det var allt för mig, tack och hej
FREDRIK ÄRLEMAR <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Finns ingen bättre än dig.
I morgon kommer det bli helt oslagbart.
Älskar dig <3

2007-10-04 @ 15:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback