31 oktober

Nu har jag varit på konståkning. Jag har både tränat och varit tränare.
Det var rikigt skoj. Och mina små tog märken. Dom var så duktiga så.
Jag visste inte ens att dom skulle ta märken idag. men som sagt, dom vad duktiga :)
En tjej ramlade rätt på hakan och blev ledsen. Men vem skulle inte bli det då man ramlar och landar rätt på hakan?!
uscha, me hon repade sig snabbt!
Det känns så hemskt när dom gör illa sig sådär för det känns ju som om det är mitt fel.
Att jag inte har koll på dom liksom. Men man måste faktiskt ramla ibland också.

image65

Är dom inte söt så säg? :)

Så eftersom alla barn som är över 18 ska ut ikväll tänkte jag dra hit stina, sara, martin, anna och kanske någon mer för att se film m.m.
Det kommer bli mysigt :) Så det ser jag fram emot..

Annars är jag och Fredrik rätt dåliga. Eller ja, jag är rätt dålig :p
Jag åkte till honom igår ändå för att sova. Så jag somnade bra tillslut :å
Han är den bästa jag vet. Jag är så jädrans kär i han så det känns som om jag ska spricka snart.
Jag vill bara säga hur mycket jag tycker om honom, men det går bara inte. Det finns inte ord.
Nu låter allt som värsta klychan. Men ne, jag menar allt.
Han gör mig hur lycklig som helst, han gör verkligen det.


Nu ska jag hoppa in i duschen, tjarrrrååå
<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback