30 oktober

Helt sjukt. Jag tror inte jag klarar en dag utan honom längre. Jag har blivit så bortskämd.
Idag har jag dock bara hunnit träffat honom en timme typ plus att jag kommer måsta sova utan honom.
Först skulle vi inte ses alls, men bara tanken gjorde mig galen så jag ringde och ringde och tillslut fixade jag skjuts
(det är faktiskt FÖR kallt ute för att gå nu, fast ja. Jag hade nog gjort det om jag inte hade fixat skjuts :S)
Så eftersom jag har sovit nästan hela dagen idag är jag alldeles nervös över natten.
Jag kommer måsta sova själv, plus att jag kommer vara pigg. Jag kommer aldrig kunna somna.
Innerst inne hoppas jag nog att han ringer efter sin träning och säger att han vill sova här även fast han ska jobba och jag ska upp på träning.
Jag är beroende av karln helt enkelt. Men det är härligt att vara kär, det är härligt att vara lyckligast i världen.
Och utan att ens nämnt hans namn tror jag att ni förstår att det är Fredrik jag menar :) <3

bara därför tänker jag bjuda på en bild Sofia skickade idag från Linas 18års partyy:

image62

Sedan nu har jag ingen aning om vad jag ska göra nu.
Jag borde göra något jag blir trött av. Och jag behöver verkligen stretcha.
Men det är så jävla tråkigt. och det gör så jävla ont :S
kan inte någon göra det åt mig? eller har inte någon något tips om hur man blir hur vig som helst FORT.
Jag börjar tröttna på att stretcha nu.
Ja det är så synd om mig så.

Och på fredag ska jag vara med mig favvo-pingla Sofia :)
Det gillar vi, var mkt länge sedan nu

image63

och nu är det ju inte allt för länge kvar tills jag ska tatuera mig heller.
Eller jo, lite mer än en månad, men som jag längtar! :D
Eller jag längtar inte tills jag ska tatuera mig, jag längtar tills det är klart.
Jag som är så vek, hur ska jag klara det?
uscha, men vill man vara fin får man lida pin ;)



Men nuså ska jag göra något vettigt.
PUSSHAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback