3 oktober

Nu sitter jag på skolan och har text.
Håller på att redigera texterna men just nu  fixar Marlene sin text som ska vara på våran sida.
Därför sitter jag och pluggar engelska glosor. Och det är ju inte bara en glosa.
Drygt som fan. Engelska kan ju vara det värsta som finns.
Men klockan 2 får jag åka hem, men då blire ännu mer plugg.
Men nästa vecka kommer bli hur bra som helst, :)

Och imorgon är det ju Linas födelsedag. Hon blir ju faktiskt hela 18 år.
Det är ju så jävla kul att jag inte ens fyllt 17 än. KUL LIV :D

Dom två senaste månaderna har varit hur underbara som helst.
Och jag hoppas att vi har många underbara månader framför oss också.
Fredrik Ärlemar, jag älskar dig <3 <3 <3

Men nu ska vi knäppa kort till tidningen,
Tjarrrråå

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du är mitt allt och de 2 månader jag haft med dig har varit helt underbara.
Och jag lovar att det kommer bli en massa mer månader av kärlek.
Älskar dig <3<3<3

2007-10-04 @ 15:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback