29 oktober

Det är lov och jag har klev upp typ klockan 8.
Men det blev så eftersom Fredrik skulle upp och jobba och jag inte ville sova kvar där hemma hos dom.
Men så värt, skulle kunna göra vad som helst för att få sova med han.
Det är uuunderbart! :)

Annars så var lagfesten kanske hur kul som helst! det var verkligen jätte trevligt :) Det blev en mycket bättre kväll än vad jag trodde! :)
Det började i jympasalen med massa lekar som att skriva en låt, dricka vatten, springa hinderbana och massa mer!
Efter det gjorde vi oss fina och drog till järnen för att äta god mat och dansa.
image61
Söta flickor javisst :)

Sedan efter vi hade käkat och dansat en massa och jag hunnit skrikit mig lite hes så kom Fredrik och hämta mig.
Då åkte vi hem till honom och han hade gjort jättemysigt. Tänt massa ljus och köpt en massa gotta.
Så kollade vi på reign over me, så himla bra film! och det var kanske hur mysigt som helst.
Ja jag vet, jag har världens bästa pojkvän. Jag vet. :)
Han gör mig till den lyckligaste i världen, han gör verkligen det :)

Nu ska jag nog stretcha och skriva en lapp till mina små barn som jag är tränare åt, föresten, dom ska ju tävla snart! Som jag längtar! dom kommer vara så söta :) men det är dom ju alltid..
Puss hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback