26 oktober

Nu är jag less.
Jag antar väl att jag överdriver allt för stunden och att jag imorgon inte kommer kunna fatta varför jag var less.
Men jag är iaf less nu.
Vet inte rikigt vad jag ska skriva heller.
Det är en sak att mys-dricka. Att supa sig full är en annan sak.
Det var ju iaf tänkt bra. Sedan sket det sig helt. Jävligt synd enligt mig.
Och just nu vill jag bara vara med min Sofia.
Henne saknar jag, vi umgås alldeles för sällan.
Men det blir så eftersom båda är rätt så upptagna av oss. Jobbigt värre.


image60

Det ultimata party-kortet, Sofia <3

Och imorgon är det ju lagfest. Det kommer bli trevligt. Inte mer än så tror jag om jag ska vara ärlig.
Jag menar, det är så roligt att vara under 18 hela tiden, wihoo.
Tror jag ska ta bort min 18-års dag bara för att slippa att fylla det.. eller nåt.

annars så ja. ja, jag tycker ju om min Fredrik. Ja jag gör ju det.
Hade varit mkt bättre om han var här nu ist, tror jag.
eller ja, inte vet jag
aja, träning tidigt imorgon så det är lika bra att sova nu
Om det går :/
aja, tjarå

Kommentarer
Postat av: Mongot

Jag älskar dig något otroligt mycket och jag är hemskt ledsen. Vet inte hur jag skall kunna gottgöra dig. Känner mig som världens sämsta pojkvänn. Känner mig helt meningslös.
Men jag älskar iaf, pussar

2007-10-27 @ 16:55:44
Postat av: Mongots kusin

Jag blir så JÄVLA glad av dig människa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback