24 oktober

wiho, migrän!
började på provet då jag fick prickar framför ögonen, jävla tajming tänkte jag.
Det gjorde det väldigt svårt att se vad det stog på pappret :/
efter det vare lunch, synen blev sämre och jag såg inte om det var någon person bredvid mig och jag trodde jag skulle krocka med någon hela tiden.
Som tur var det lite folk och jag lyckades att slippa krocka.
Så efter många om och men bestämde jag mig för att åka hem.
11.35 gick bussen hem
Och tur var det. Det första jag gjorde när jag kom hem var att spy pga av huvudvärken.
Så då tog jag mig en hink och gick och la mig och sov.
Vaknade nu typ halv 6 av att jag är så jävla hungrig.
Har fortfarande en fruktansvärd huvudvärk men det känns ändå bättre

Men som sagt, jävla tajming på migrän. Idag som jag tänkt vara med lina för första gången på hundra år.
Plus att Fredrik kommer hem inatt och då är det tänkt att han ska komma hit och sova.
Men till dess måste jag ju iaf må bra.
uscha, det är ju bra synd om mig nu, eller hur?!

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback