23 oktober

Jag säger bara huvudvärken! Har så fruktansvärt ont i huvudet så jag tror jag dör.
Okej, jag överdrev lite. Men det var länge sedan jag hade rikigt ont i huvudet nu också..
Så imorgon har vi engelska prov. Men jag orkar verkligen inte plugga, jag orkar bara inte!
Så jävla trökigt!
Nu vore det faktiskt bra om fredrik vore hemma, för då skulle jag plugga bara för att kunna få vara med honom så fort som möjligt..
Så jag skyller på honom om jag får ig ;)

Annars så har jag för en gång skull hittat en snygg tröja här i hudik! Riktigt frän var den :)
Men bara därför har jag inge pengar, jag tänker nog flörta lite med mamma :)

Och bara för att göra mamma nöjd tänker jag göra mig lite milkshake nu!
Hon klagade nämligen igår på att vi aldrig åt upp glassen så sa hon "men kan ni inte göra lite sånna där glassdrinkar ni jämt gjorde förr"
Och därför tänker jag göra mig lite milkshake och ta en bit kladdkaka, det kommer förhoppningsvis bota min huvudvärk ;)
tjarå!

image58


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback