23 oktober, uppdatering

Och nyss fick jag ett samtal av världens bästa.
Tack gode gud, han lever!
Imorgon natt kommer han hem och då ska han komma och sova med mig!
SOM JAG LÄNGTAR :D
Det var helt underbart att höra hans röst :) Nu började jag nästan att sakna honom ännu mer!
Men han hade det bra och det var roligt där, det var skönt att höra :)

image59

annars var även konståkningsträningen rolig!
Hade nästan ont i kinderna för jag hade flinat och skrattat så mkt ;)

Pluggandet till engelska provet har inte gått så bra.
Jag har somnat varje gång.. Ja ungefär så roligt tycker jag att engelska är..

Men nu typ hundra år efter min träning ska jag ta en väl behövlig dusch!
Skönt sörrni! Sedan ska jag försöka sova
Frågan är ju om jag kommer kunna, är ju alldeles uppspelt nu när jag har hört hans röst! (jag vet, jag är en tönt)

Men nu är allt bra tycker jag :)
PUSSSHEJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback