22 oktober

Så var denna dag så gott som avklarad, en dag mindre kvar till Fredrik kommer hem med andra ord :) skönt.
Igår var det rikigt jävla tungt att somna om jag ska vara ärlig.
Men det har även gjort att jag är jätte trött nu. Så denna kväll ska det väl gå bättre :)

 med tanke på sova liksom..

Så igår kväll när jag inte kunde somna kunde jag inte låta bli att kolla på klipp från filmen "reign over me" eller som den heter på svenska "vänner för livet".
Och fyfan, var hundra år sedan jag såg den men vad den är bra! Sedan att jag vet att Fredrik har den på datorn gör ju att jag vill se den ännu mer!
Så nu bestämmer jag själv att jag och han ska se på den när han kommer hem :)
BRA

image57 
( http://www.youtube.com/watch?v=oV4QNlWcCcY )

Annars så har jag ju fått reda på att jag ser ut som "typ pippilångstrump" när jag har uppsat hår...
Alltså okej om jag hade haft pipliotter men när jag har hästsvans?! Då är det fan illa!
Men jag kanske ska tilllägga att det kom från min mor, och ja hon är ju som hon är ;) haha

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan läsa lite Harry Potter tror jag :)
tjarrrå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Då är vi på samma plan. Jag ser helt klart ut som pippi i uppsatt hår. Tycker jag själv..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback