21 oktober

Eftersom jag ljög när jag för något inlägg sedan skrev något om att jag skulle sova utan Fredrik för första gången på as länge måste jag skriva om det nu.
Jag kom precis hem från karln och nu har han stuckit till stockholm.
Gruvar mig skapligt mycket för att lägga mig nu alldeles ensam.
Därför tänkte jag sitta uppe tills jag knappt kan hålla ögonen öppna bara för att jag ska somna fort :)

Men det kommer bli tungt till veckan. Nog för jag har varit med om många nätter då han inte varit bredvid mig men då har jag åtminstonde pratat med honom i telefonen tills jag somnat! (eftersom jag jämt är tröttast lägger vi på när jag typ somnat)
Så som sagt. Det kommer bli jobbigt.
Men jag ska väl klara mig..

Och han valde faktiskt rätt tidpunkt för att åka utomlands om han måsta åka liksom.
För till veckan har jag engelska prov och jag kan inte ett piss och nu kan inget toffeleri hindra mig från att plugga!
Något positivt i det negativa iaf :)
Så imörn blire pluuuggg!

Men just nu blire lite bulla, och sedan förhoppningsvis lite sömn :)
tjarrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback