20 oktober

Jag är kanske världens lyckligaste :)
Eller ne föresten. Jag ÄR världens lyckligaste.

Men annars var gårdagen en bra dag.
Först skola och jag har kommit på att ledarskap är riktigt riktigt roligt. Trots att det är till klockan 4 på en fredag eftermiddag. Nog för vi bara behövt gått till 4 typ en gång, men endå :)
Visste ni föresten att man bara använder typ 13 % av sin hjärna?
Men att trollkarlen David Copperfield som tydligen kan flyga använder hela 65 %
Det ni!

Efter det gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle göra frivilligt.
Men har man en pojkvän med bra övertalsförmåga så har man.
Jag gick alltså på badhuset och badade lite med Fredrik (världens bästa för övrigt) Simone, Jesper och Marre. Riktigt trevligt faktiskt
MEN dom borde kunna höja temperaturen lite tycker jag! ruskit kallt att ligga i ett tag faktiskt.
Men jag överlevde som tur är..

Sedan resten av kvällen spenderades med att käka pizza, åka till lingarö en snabbis och vara lite social..
Det var trevligt :)

Ikväll åker sötnos till stockholm för att senare åka till barcelona. Lite fusk tycker jag faktiskt.
Men därför tänker jag pussa lite extra på honom idag och hoppas på att han inte tröttnar på mig och mina pussar  ;)

Jag älskar:
   

det var allt, tjarå
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback