16 oktober

Nu har jag kommit hem från åre också :)
Det var en helt underbar vecka. Det gick hur snabbt som helst, kändes som om jag var borta en helg bara.
Där uppe var det rikigt kallt! När jag kom hem i söndags natt tyckte jag att det var rikigt varmt hemma
Men nu har jag vant mig och fryser hela tiden som vanligt ;p

Nu är jag kanske hur trött som helst men det bilr inge sova för min del!
Ska åka på träning alldeles strax :) Det ska bli roligt.
Och efter det kommer jag somna fort iaf, och tur är väl det.
Detta kommer bli första natten utan Fredrik på länge nu.
Även första gången då vi är i samma ort..
uscha, men ja. Någon gång ska ju vara den första..

Och nu tänkte jag berätta för er hur mycket jag tycker om Fredrik.
Men det går nog inte berätta med ord.
Så jag låter blir.
Han är iaf bäst. Och han är min! <3 <3 <3

image51

Nu ska jag åka på träning!
TJARRÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback