10 oktober

Nu sitter jag själv i Fredriks rum och är alldeles nyvaken.
Denna dag väcktes jag av att bli livräddd. Någon knackade på fönstret och jag höll på att dö
Och att jag och fredrik såg världens äckligaste skräckfilm igår gjorde ju knapppast att jag blev mindre rädd
Men det visade sig vara en av Fredrik sambosar som hade glömt nyckeln in.
Så han ville ju bara att jag skulle öppna dörren.

Inatt när jag och fredrik var ute och tog lite luft började det snöa. Det var riktigt mysigt :)
Så nu när jag tog bort den fina filten som Fredrik använder som rullgardin så såg jag att det t.om. ligger lite snö kvar på backen :)
Men det innebär ju även att det är iskallt ute! Det är inte ens 5 grader!

Innan jag lägger mig och läser lite historia tänkte jag berätta att jag har världens bästa pojkvän. På riktigt.
Han är helt underbar, och han är bara min :)



<3 <3 <3
tjarrrå

-

Uppdatering
Jag hann inte läsa så mycket  historia innan min pojkvän ringde och sa att han var på  väg hem och  att vi då skulle gå och käka lite tre rätters.
Och det mina vänner var inte dumt! Mums säger jag bara! :)
Och så mätt som jag är nu 5 timmar senare har jag nog aldrig varit :p
Så när vi gick hem från resturangen så snöade det jättemycket och Fredrik var lika glad som ett litet barn som just fått en påse godis. Så söt så :D
Men nu sitter jag  ensam här igen. Fredrik är på skolan och gör något skolarbete.
Men då får jag tid till att ta igen alla hereos avsnitt som jag missat :)
Och föresten, Jag skrev fel tidigare idag. Elelr iofs inte, jag skrev att det inte ens var 5 grader här. Men det är inte ens en grad. Så det stämde ju faktiskt :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på hereos,
tjaarrråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback