1 oktober

Gud vad jag är klar tidigt på mornarna.
Jag måste börja ställa klockan senare så jag inte blir klar så tidigt.
För nu sitter jag här påklädd och klar och är huuuur trött som helst och jag behöver inte gå förns om en kvart.

Annars var gårdagen hur bra som helst.
Jag pratade med min älskade heeela långa dagen :)
Det var hur mysigt som helst och det går inte att prata för mycket i telefon med den människan
och snaaaart kommer han hem :D
Jag kan ju vara den lyckligaste i världen, på rikigt :)

Fast det var ett par timmar på kvällen då jag inte pratade med han
och det var när jag var hos min tränare.
Och där var det trevligt men framför allt lärorikt.
Hemskt men endå kul att se sig själv sådär faktiskt.

Men nu vill jag ha freeedag så han kommer hem
Och på lördag blire ös, det ska bli hur kul som helst :)
Men nu ska jag komma hur jag ska säga så jag får ledigt nästa vecka :D ;)

TJARÅ,
Fredrik Ärlemar <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback