5 november

Nu var det länge sedan sen sist.
Hela helgen har jag spenderat med min älskling.
Vi firade faktiskt 3 månader i lördags! Oj vilken underbar dag det var!
iofs är alla dagar med honom underbara.
Vi gjord allt möjligt, åt god mat kollade på film badade bubbel och hade det supermysit!
Tack för allt sötnos, och tack för blommorna
(måsta börja med detta bara för Sofia tycker jag har en toffel-blogg ;))

image66

Annars rullar allt på.
Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik med Carola, kanske inte direkt min musik smak men :p
Jag ska faktistk åka solo på juluppvisning, det ska bli rikigt spännande!
Just nu känner jag att jag vill att ALLT ska vara perfekt, haha.
Därför tänker jag beställa löshår någon dag framöver ;)

Men näe, nu får det räcka!
PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Sofia

söööötast!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback