6 maj

Ja nu avr det sådär jätte längesedan jag skrev.
och egentligen har jag inget speciellt på hjärtat nu heller.
men jag kände att det behövdes en uppdatering.

Jag har börjat med att öva lite gitarr igen, och det är lika skoj som förra gången.
Tänk om jag hade kommit på det när jag var mindre, det är så pinsamt att vara så dålig som jag är i min ålder.
Haha :)

Sedan var gårdagen den roligaste på jäääääävligt länge.
Min lina är bääääst i världen, <3 <3 <3

Sedan längtar jag ju som alla andra barn till sommaren och sommarlovet!
Nu har jag ju köpt ny bikini och jag vill börja använda den på playan snart.
Jag räknar med en sommar på stranden som förra året lina, bara så du vet! ;D

Sedan förstår jag inte varför jag inte bara kan sova ut och vara riktigt pigg någon gång..
så har jag fetaste skavsåren och ont i hela kroppen. men det är smällar man får ta,


nu ska jag sova tänkte jag säga men näe jag ska fan plugga eftersom det är nåt jag inte kan skjuta fram längre.
Lina är min hjälte, jag älskar dig  <3

TJAAAARÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback