19 maj

Nu var det länge sen. Igen.
Nu är det snart sommarlov, endast 26 dagar kvar. Med helger och andra ledigheter.
Till veckan sticker vi till stockholm med klassen. blir borta torsdag-fredag.
Så det blir en till vecka med några skoldagar och lång helg och det mina vänner är väldigt skönt.
Stockholm ska bli otroligt kul och jag längtar som en tok :)

Idag ska jag däremot vara kranskulla och springa runt i folkdräkt. Ja ni läste rätt, jag Caroline Hultman ska ha folkdräkt på mig. Kommer vara första och förhoppningsvis sista gången. Inte för jag har något emot folkdräkter, men näe. inte min grej.
Efter det blir det fotbollsmatch. Iggesund VS Enånger. Kom och kolla, klockan 4 på ankarmon här i iggesund.
Sedan ska jag och vonkish kolla på pirets filmerna eftersom vi ska se trean på onsdag :å
FÄÄÄÄTTT NAAAJJJSSSS

Nu ska jag försöka få på mig den dära jävla folkdräkten, det är inte bara ska jag berätta för er.
men först vill jag berätta att lina är bäst i hela världen och jag älskar henne sådär super-duper-jätte mycket <3 <3
Sedan min Sofia saknar jag, alldeles för länge sedan nu. Jag tycker vi borde satsa på en kväll med gääänget snart, du jag oliver och martin, vad sägs? :)

PUSSSSJTTAAARRÅÅÅ <33

Kommentarer
Postat av: soofy

Jaaaa ! :) abselut

2007-05-21 @ 12:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback