verkligheten

Jag tror verkligheten börjar hinna ikapp mig.
och jag tror jag ska lyssna på min mamma när hon säger att jag inte ska träna när jag är förkyld

Min låtsas brors hjärta stannade bara för han hade tränat när han var förkyld.
Som tur var klarade han sig, han fick operera in en pacemaker (har ingen aning om hur det stavas)
Vilket innebär att han inte kommer kunna flyga mer.
Och i det här fallet har det stor betydelse, det var inte alls länge sedan han blev pilot och han har äntligen fått erbjudande om jobb.
Ja, så tänkte han bli av med sina skulder men allt sket pga liten förkylning.
Det är bättre att ta det säkra före det osäkra, tänk på det.

Annars går allt enligt planerna för min del, febern är borta och jag känner mig mycket bättre! :)
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback