9 mars

Nu känns det som om våren är här för att stanna
eller okej, där ljög jag men man kan ju alltid hoppas!
Det ända negativa med denna sol är att det blir förjävla blött exakt överallt.
Men det är det värt, för snön måste ju bort på något vis för det ska kunna bli sommar
sommar sommar sommar sommar
jag lessnar aldrig på det ordet!

Fyfan vad jag ska flytta ner till skåne när jag blir vuxen
Skåne eller utomlands, helt seriöst.
Jag tycker inte snön är bra på en fläck om jag ska vara ärlig,
nu kanske ni tänker jamen när man åker skidor behöver man ju snö
och ja det är ju sant
men åka ner från en backe fort som satan,
så det blåser iskallt mot ansiktet
sedan sätta sig i en jävla lift som tar 3x så lång tid.
näe det är inte rikigt min grej
den mesta delen av tiden spenderas ju i en lift.
näe, då trivs jag bättre i en solstol.

Nog för mig, tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback