7 mars

Ni som läser mina bloggar kanske kommer ihåg inlägget där jag skrev om hur jobbigt det var att höra vatten droppa när man badar?
iaf, jag har kommit fram till en ny sak som är misnt lika jobbig.

Ni vet när man är sådär riktigt jävla förkyld så snoret bara rinner hela hela tiden.
Vart man än går måste man ha papper med sig för annars måste man andas med munnen hela tiden och flåsa som någon jälva hund.
Så självklart snyter man sig typ hundra gånger och efter dom där hundra gångerna börjar det ju kännas runt näsan.
Varje gång man snyter sig känns det som om man tar det grovaste sandpappret som finns och bara gnuggar det på näsan, hur jävla ont som helst ju.
Men man kan ju inte sluta snyta sig heller, vem vill låta som en jävla hund liksom?
och just i den sitvationen befinner jag mig i nu,
trots att jag använder mig av lambi, jävla skit asså
mjukare papper åt folket!

En annan sak som jag också känner när jag är sjuk det är att man aldrig är riktigt hungrig,
och när man väl äter något blir man aldrig riktigt mätt
ja fyfan, vilket jefla dilemma!

Nu ska jag ta ett varmt bad (och bli störd på det droppande vattnet ist)
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback