6 mars

Nu kommer ett: hej-det-är-synd-om-mig-inlägg.
japp, de där var en förvarning..

Jag som i princip aldrig är sjuk, jag har inte varit sjuk sen i början av nian tror jag!
blir självklart sjuk när det är lov.
Så jävla typiskt ;p
inte för jag är dödssjuk men 38.2 graders feber och en rejäl förkylning är aldrig kul.
blä blä blä vad det är synd om mig.
men mina planer är att bli frisk tills imorgon, iaf till eftermiddagen.
Att vara sjuk och bara sitta hemma och inte träna är inte min starka sida.
Ikväll ska jag hyra film och mysa i soffan, alldeles ensam.
men det kan vara mysigt det med, iaf om man har tillräcklig många pan pizzor!

Näe, nu får det vara nog med mitt gnällande..
 <-- bara för den är den rätte, det sa liksom bara klick. Jag är kär.
(ni som läser min blogg kommer nog få se eller höra om den ett x-antal gånger till, när den sitter på min kropp kommer ni få höra om den xy-antal gånger. Det är lika bra ni vänjer er :D)

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback