5 mars

Idag kan man säga är den första dagen på lovet,
eftersom det är måndag och egentligen skulle vi gå till skolan idag.
och det börjar bra känner ja :/
halsont så jag inte kan prata och en sprängande huvudvärk
ipren är det ända jag har käkat dom senaste dagarna tror jag
Men jag ska inte klaga, jag har ju inte feber så jag inte orkar göra annat än att ligga.
Och det är ju skönt att slippa det iaf.
Men det jag hatar med att vara halv sjuk är att jag känner mig så jävla vek om jag inte pallar att träna.
Jag vet att det är farligt att träna om man har ont i halsen
eftersom man kan få hjärtmuskelinflation och dö.
Det är ju inte precis vad jag vill, men att hoppa över en träning för lite halsont vill jag inte heller.
Jag tänker: hur stor är risken att jag ska få hjärtmuskelinflamation då?
men egentligen tror jag inte någon tror dom ska få det, inte ens dom som får det.
Så jag vet inte hur jag tänker göra idag,
konståkningen är rätt jobbigt att träna, helst när man har ont i halsen eftersom man andas in så mkt kall luft.
På fotbollen har vi ju styrka och då blir man ju inte så annfådd så det skulle jag ju kunna vara med på.

Men det som är så jobbigt nu är att jag är hes och då hör mamma att jag har ont i halsen och då kan jag inte ljuga så jag får träna..
vilket jefla dilemma, varför ska jag bli halv-sjuk för? och varför just på lovet? då det är extra insatta träningar liksom..

För övrigt har jag nu hittat en tatuering jag vill göra, jag älskar den.
Det jobbiga är bara att jag måste vänta typ 2 år innan jag kan göra den eftersom min mor är envis och tänker mig inte låta göra den förns jag är 18.

100558-31

Nu ska jag knarka lite mer ipren sedan övertala mor att jag ska träna, :)
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback