3 mars

Uppvisningen som var i torsdag gick as bra och var hur jävla kul som helst.
Jag älskar uppvisningar! <3
bilder finns på
www.carolinehultman.bilddagboken.se

Igår var det jättefint väder, solen sken och allt.
nu är våren här tänkte jag, men sedan kom jag på att det nog bara var för dagen. 
Så idag när jag vaknar och kollar ut genom fönstret så skiner solen minst lika mycket.
Helt jävla underbart, vår är bäst efter sommaren!
våren är kärleks-årstiden, tycker jag iaf. och jag måste medge,
det enda som fattades imorse var någon att vakna bredvid, någon man tycker om.
Men jag får skylla mig själv när jag är som jag är, jag tror jag ska ha min fotboll bredvid mig framöver.  
för det kan vara lite riskabelt med en skridsko faktiskt.

Och som pricken över i är det lov, ja man kan inte vara annat än glad en dag som denna!
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback