29 mars

Ja nu var det länge sedan igen. men när det är vår sitter man hellre ute än och skriver bloggar vid datorn.
VÅR <3

Idag var det konståkningsavslutning, och våra avslutningar kan vara dom bästa som finns!
alla tar med sig tårta -nytt rekord iår, 28 st- diplom och stupendium utdelning och iår var det även film, melodifestival on ice.
Jag proppade i mig sex i hela bitar =)
och jag kan överaskat men stolt berätta (skryta) att jag fick ett stipendium iår med en väldigt fin motivering,
och hanna fick det andra, även hon med en väldigt fin motivering. Grattis till oss! ;D

image33 några av alla dom 28 tårtorna =)

för övrigt har denna dag varit bra, matteprovet gick rätt hyffsat, genrepet var inte så hemskt som jag trodde.
Sedan detta tårtkalas som avslutning, helt klart en 10a till denna dag!

Nu ska jag inte tråka ut er mer,
men för alla er nördar som bara sitter inne och spelar data kan jag berätta att våren har kommit
och efter våren kommer ju faktiskt sommaren! (Walle, jag tror alla har längtat tillräckligt snart :D)
tjarå!


Kommentarer
Postat av: Walle

Jag tror fan nästan det jag å ! en sista push så händer det !

2007-03-30 @ 17:41:59
Postat av: Anonym

Grattis än en gång carro!

2007-03-31 @ 17:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback