24 mars

Idag är det lördag (äntligen har helgen kommit!)
och imorse var det träning som gällde, 8.00 stod jag och brudarna på isen.
Ja, det var sista träningen och det är lika bra att jag säger för säsongen.
För jag har nog gett upp med att försöka sluta.
Det går inte, helt omöjligt.
iår tänkte jag ha ett år då jag knappt skulle tävla och bara träna när jag hade tid.
Men gud vad det inte blev så.
Först var det ju DM vilket man i princip måsta åka på
iaf när coach så "Ja Carro, nu får du inte bestämma, nu har jag anmält dig"
Då var det ju bara att köra.
Så kom jag ju vidare till LM, och det kan man ju inte precis tacka nej till om man har kvalat.
 Så åkte jag ju på LM men så tänkte jag "näe det får bli sista tävlingen"
Sedan så berättar Coach en annan träning "ja Carro, på KM startar du som 2a" 
då  var det ju bara att tuta och köra.
men det skulle ju absolut bli den sista tävlingen.
Icke sa nicke, det rullade bara på.
tävling efter tävling och ett test klarade jag också.
Inte hoppade jag över en endaste träning heller tror jag, förutom på lovet då jag var sjuk.

Så nu har jag tänkt: jaa nästa år, då måste jag ju åka på dm och lm om jag går vidare men sedan får jag lägga ner om det blir lika mycket träningar som detta år. Det har varit tungt med 7-8 träningar i veckan plus skola.
Men jag brukar kunna få ihop min vardag på något vis så nog ska jag klara det nästa år också.

så kan jag ju summera detta.
Det har varit ett sjukt bra år och det har varit as kul!
att sätta en öggel på sista träningen var som pricken över i, min säsong blev fulländad
konståkning <3

tjarå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriöst, jag rös när jag läste det där Carro, TACK för att du har ändrat din uppfattning. :)Och jag måste bara säga det, du har varit grym denna säsong. Detta var verkligen Din säsong, kulit. :) Du är gryyyym broschan! ;)

2007-03-24 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback