21 mars

Hej jag tränar konståkning 3 gånger i veckan, fotboll 2, styrka 2 (med fotbollen) och har en fotbollsmatch i veckan
och jag får träningsvärk efter en bildlektion. Då är det fan något som är fel!

för övrigt tror och hoppas jag att våren har gjort en comeback.
Idag var det sol och det var skönt.
MER SÅNT!
Jag och Walle har ju faktiskt kommit fram till att om alla verkligen längtar jättemycket så kommer sommaren komma
Så jag uppmanar alla att LÄNGTA!!!

men ibland kan jag bli rätt less,
förra helgen hade jag match dagen efter gfesten
och nu har jag match dagen efter fest igen (om jag blir uttagen vill säga)
det är fan mig inte najs, men sånt får man ta ibland.

<-- för alla er som bryr er och för alla er som inte bryr er är jag kär i denna <3

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback