20 mars

För alla er som bryr er så har jag ett jättefint plåster på mig som jag fått av Johanna.
Det är svart med vita dödskallar och det sitter på min arm. 
snart sitter det även ett på min rygg för det är tänkt att plåstret ska heala min rygg som jag sträckt.
Jag hoppas det funkar!
så har ju självklart datorn också fått ett plåster, så den inte krashar :)
Tack johanna för dom fina plåsterna (nog för jag fick dom på lovet som krya på dig present men nu kommer dom äntligen till användning)

och idag fyller Carolin år, (alltså inte jag eftersom jag stavas Caroline)
så jag tänkte passa på att säga grattis till henne
Grattis Carolin

Nu ska jag kolla lite på våran träning sedan ska jag köpa godis och bli fetast.
tjarå


Kommentarer
Postat av: Carolin

Tack Caroline :)

2007-03-21 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback