17 mars

dagens ämne för ju lätt bli gårdagens gfest.
Den var den bästa på jävligt länge.
Kommer inte ens ihåg jag senast hade så kul.

Efter många om och men kom vi på förfest hos Svärd.
Där var det sjukt jävla roligt, masa bra folk.
mycket hände,
öl-leken, telefonsamtal, pusskalas, dans och hela köret :D
som sagt, det var sjukt jävla roligt.
Tack alla där och tack Mattias för vi fick komma :)

Inne på gfesten var det också sjukt kul,
dans dans dans dans dans dans
fan vad jag älskar att dansa :D
och jag råder alla från att ha ballerina skor hädanefter
Fyfan vilka blåmärken jag fått på fötterna.
skapligt stora om jag säger så.

Som ni förstår var det ju inte allt för skönt att ta på sig ett par fotbollsskor med dom blåmärkerna
men det är smällar man får ta och det var lätt värt det.
för övrigt fick jag spela mitt-back idag på matchen vilket jag typ aldrig gjort förr.
Det gick sämst och vi förlora.
Nog för vi spela mot ett lag som spelar i en högre division så en förlust var inte så oväntat

och gårdagens snapsvisa måsta ha varit:
Faaarväl min vän vi måste härdan gå det syns på blicken det står nära på så super vi som fan då står döden nära på, HEJ

Helt jävla suveränt kul, och tack alla som gjorde min kväll så bra!
Detta måste ha varit bland dom ointressantaste inlägget av alla mina ointressanta!
men det är också smällar man får ta,
nu blire pizza, tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback