14 mars

Nu var det länge sedan jag skrev igen, men det blir lätt så.
Jag har bestämt mig för att berätta lite om gårdagens händelse.

Mamma hade hämtat mig och vi var på väg hem, så kommer vi in på våran gatan och bilens lysen lyser upp anders bil så ser jag en flicka sitta vi däcket.
En liten hopkuren tjej, i en klänning, en linne-klänning.
Inga strumpbyxor, ingen jacka, inga skor och inget hår.
-MAMMA VAD VAR DE DÄR?!
SÅG DU ELLER?!?!
VEM VAD DET? VARFÖR SATT HON DÄR?
SERIÖST, JAG VÅGAR INTE KLIVA UR BILEN!!
Så säger mamma lungt:
-näemen vi får fråga henne..
inte ville jag gå ut och fråga någon som såg ut som smeagel (eller hur han stavas, han som är med på sagan om ringen) om vem den var eller vad den ville.
men mamma hoppa ur bilen så jag var väl så illa tvungen att kliva ur jag med.
Då ser jag att hon gått fram till mamma och står typ 1 dm från hennes ansikte och ber om hjälp.
Hon måsta till polisen för hon hade FBI och CIS och hela skiten efter sig.
Hon hade hemlig identitet och hade hur många namn som helst.
Där stog jag, var helt stel, jag våga fan itne röra mig.
Så tänkte jag gå in, men så tänkte: jag kan ju inte lämna mamma med den där e..
så sedan kom hon fram till mig
-Fattar du att jag behöver hjälp eller?!??!?!
- ööhhm, jaaa....
men som tur va räddade mamma mig, hon bad mig gå in och hämta anders.
Så gjorde jag det, och jag var helt jävla skräckslagen, hon var ju helt vrickad.
Hon sa att Jack som är med i 24 var hennes övervakare och att hon hade dödat han och en massa tjoffs.
Hon började hoppa i all snö, utan skor och strumpor..
Jag skulle kunna berätta tusen sjuka grejer hon gjorde.
men sedan kom polisen och efter många om och men fick dom in henne i polisbilen.
Det var sjukt läskigt, men efter skratta vi mest åt det.
Liksom hur ofta sätter sig en tjej, som är hög som ett hus vid ens bil och påstår hon är både jagad och medlem i FBI?
Näe, det trodde jag inte jag skulle uppleva, iaf inte här i lilla iggesund
Egentligen vart är världen påväg?

tjarå,


Kommentarer
Postat av: Sara

ursäkta mig men HAHAHAHAHAHA, så. men du, fy tusan va hemskt egentligen, stackars människa. tell me more about it on mååååndag tack! :)

2007-03-15 @ 20:38:03
Postat av: Sofia Mann

;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback