12 mars

Idag var det första dagen i skolan och jag kan säga att jag är helt slut, i både kropp och huvud.
Det ända positiva är väl att man får träffa alla och att det blir närmare sommarlov för varje dag som går.
men egentligen, tiden går otroligt snabbt.
Jag har snart gått ut 1an, bara 2 år kvar sedan.
Det är helt sjukt vad tiden går, jag tyckte det var nyss jag sluta 9an och första dagen på broman var.
Jag trodde aldrig jag skulle våga gå in i cafeterian helt själv eller att jag skulle våga och hämta mer mat.
och framför allt trodde jag att jag aldrig skulle hitta någon att vara med i klassen.
Gud vad jag inte trivdes från början, men ack vad fel jag hade, mk06 <3 säger jag bara.
Men jag kan berätta för alla oroliga 9or att man vänjer sig snabbt och att skolan inte alls egentligen är speciellt stor.
Eller visst den är stor men man tänker inte på det jämt på det sätt man trodde man skulle göra.
Eller inte som jag trodde att jag skulle tänka iaf.

Nu ska jag åka på träning, tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback